Nöje

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 190. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 190. Bölüm Özeti:
Hızır Çakırbeyli ve İlyas Çakırbeyli, mezbahadan kendilerini kurtaran keskin nişancının peşine düşer. Herkes Kimsesiz Doğan’ın bu işi organize ettiğini düşünürken Hızır Çakırbeyli yeğeni Alpaslan’dan şüphelenir. Gerçeklerin peşine düşen Hızır Çakırbeyli, işin aslını öğrenmek için Emin ve Pınar’ı sıkıştırmaya başlar.

Tuncay’ın ölümüyle alevlenen savaşta İlhan ve Ercan, Hızır Çakırbeyli’ye Yavuz ve Bahar üzerinden tuzak kurar. Yaklaşmakta olduğu tuzağı Bahar’ın verdiği ipucu ile anlayan Hızır Çakırbeyli, ekibiyle birlikte ava gideni avlamak için harekete geçer. Kurulan tuzakta namlu ucunda kalan Hızır Çakırbeyli’yi kurtaran ise Bahar’ın cesareti olur. Sıkılan kurşunun önüne atlayan Bahar, Hızır Çakırbeyli’nin kollarına düşer.

İlyas’ı ciddiye almayan ve onu öldürebileceğini düşünen Ercan ise kendi kazdığı kuyuya düşer. Fidanlıkta toplanan İlyas Çakırbeyli ve dostlarına operasyon düzenleyen Ercan, sonunda İlyas Çakırbeyli’nin karşısında diz çökmek zorunda kalır.
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Kanalından Öneriler
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Bölümleri İçin Tıklayın
bit.ly/2HVjRzZ
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz En Sevilen Sahneler İçin Tıklayın
bit.ly/36J1Or8
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Efsane Sahneler İçin Tıklayın
bit.ly/33CdZUC
Kuruluş Osman Full Bölümler İçin Tıklayın
bit.ly/36DYLQX
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz SE-one Kanalına Abone Olmak İçin; bit.ly/2uzVwcw
atv Resmi SE-one Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
se-one.info/show/eLBNGSG9w5qEbzQqZjqjuw.htmljoin

Kommentarer 

  1. Hülya Minisker

    Hülya Minisker

    22 timmar sedan

    Alpaslan süpersin ,senin gibi bir kardesim olsun dünyada bir kötü kalmaz ...ama mahlesef ,iyiki böyle diziler varda ,en azindan dizilerde yüregimiz sovuyor.

  2. Serhat Kılıç

    Serhat Kılıç

    Dag sedan

    Bu ömür rolünü gittikçe salaklaştırdılar

  3. osam ertisi

    osam ertisi

    2 dagar sedan

    Senaristler artık Ömür’ün repliklerini sallıyorlar, ya koskoca Ömür Façalı sanki mafyaya yeni giren kızlar gibi replik yazmışlar, hiç olmuyor.

  4. polat alemdar

    polat alemdar

    2 dagar sedan

    Ercanın erkenden ölmesine üzüldüm tam kötü karakter tipi vardı adamda icraat adamıydı

  5. Qasımov Zaur

    Qasımov Zaur

    2 dagar sedan

    Alparslani cokk sisirmisler bu kadari pessdd

  6. Феруза Пазилжанова

    Феруза Пазилжанова

    3 dagar sedan

    O Yavuz silah tujjari degilmi

  7. Феруза Пазилжанова

    Феруза Пазилжанова

    3 dagar sedan

    Su didoyu erine baska birini secseydiniz

  8. RAQİNA ABUZERLİ

    RAQİNA ABUZERLİ

    3 dagar sedan

    Alpaslan supersen😊

  9. RAQİNA ABUZERLİ

    RAQİNA ABUZERLİ

    3 dagar sedan

    Tarix unuli OGLUNU xatirlayanlar ulan taka reisi HADSIZZZZZ COX DARIXIQ YERIN CENNET OLSUN

  10. RAQİNA ABUZERLİ

    RAQİNA ABUZERLİ

    3 dagar sedan

    Behzad yamana hirsizin oglu deyir vaxt vardi behzada hirsiz deye tanirdi😂😂

  11. RAQİNA ABUZERLİ

    RAQİNA ABUZERLİ

    3 dagar sedan

    Abi hayirdi tatlim matlim sekerimi dusdu🤣🤣🤣🤣ilyas😂😂

  12. ThePNE

    ThePNE

    3 dagar sedan

    Pinarin yaptigi kahpeliyi iste boyle diziler insanlarin aklina saldi...Sozde amerika degiliz yapmayin artik

  13. RAQİNA ABUZERLİ

    RAQİNA ABUZERLİ

    3 dagar sedan

    Yamanla hamdi babanin suhbetine oldum gulmeyden🤣🤣🤣🤣🤣

  14. Serxan Memmedov

    Serxan Memmedov

    3 dagar sedan

    Kinonun en yaxşı yerində alpasçik siçib qoydu təmiz marax öldü😬

  15. Serxan Memmedov

    Serxan Memmedov

    3 dagar sedan

    Yaman adamın dibisin 👍

  16. Özgür karakus

    Özgür karakus

    4 dagar sedan

    Hizir oglu ömer nerde ya?

  17. Özgür karakus

    Özgür karakus

    4 dagar sedan

    Tipi adamsin

  18. Mehmet Burkay

    Mehmet Burkay

    4 dagar sedan

    Alpaslan olmassa olmazimiz 😉

  19. Ahmet ÜLKER

    Ahmet ÜLKER

    4 dagar sedan

    İlyas pınar aşkı çok saçma olur.. Diziyi aşkı memnuya çevirmeyin lütfen

  20. Ramil Xudaverdili

    Ramil Xudaverdili

    4 dagar sedan

    Рлдю

  21. Mustafa Dogru

    Mustafa Dogru

    4 dagar sedan

    100

  22. Ercan Yonturk

    Ercan Yonturk

    5 dagar sedan

    Kıral sın HAMDİ baba

  23. Asiye Bayram

    Asiye Bayram

    5 dagar sedan

    Sensiz olmaz enisteeee😂😂🤣🤣

  24. Sadik Balyemez

    Sadik Balyemez

    6 dagar sedan

    ulan enişte harbi komedi dükkanı gibisin servet le mubeccelin görevi sana kaldı

    • Sadik Balyemez

      Sadik Balyemez

      4 dagar sedan

      aynen senarist buradaki yorumları okuyor dur inşallah ömür olayı abartıyor adamı başka kadının kollarına atmamali senarist boyle bişey olmadı diye düzelt sahneyi

    • Seref Reis

      Seref Reis

      4 dagar sedan

      Aynen öyle Lakin Servet Usta yi özlemiyor degilim

  25. Ruslan Teymurov

    Ruslan Teymurov

    7 dagar sedan

    Alparslan diyorum

  26. Ömür Baydan

    Ömür Baydan

    8 dagar sedan

    bi adet canide yazmış oraya daha çok çatışma böyle çok daha iyi diye he oldu dizi başlar başlamaz sıkmaya başlasınlar sonra adam kalmayıncada ne izlicen ,,sanki çatışmaya hasret kaldık ,,,halbuki dizide silahsız ne konular dönüyo ne entrikalr var hepsinin tadını almaya bak ufkun açılsın mesajları al

  27. toprak karataş

    toprak karataş

    8 dagar sedan

    Hamdi babayı tek geçiyorum 🤣🤣🤣

  28. Ömür Baydan

    Ömür Baydan

    8 dagar sedan

    yavuz bi harikaydı bu bölümde baya bi görmek istetti kendini rolunüde iyice geliştirmiş kendini güldürüyo düşündürüyo eglence veriyo içimize sağolsun tüm sete selam olsun

  29. yusuf tekin

    yusuf tekin

    9 dagar sedan

    şaka maka bahar makyajssız daha güzel makyaj yapmayın şu güzele.

  30. FIRUZA FIRUZA

    FIRUZA FIRUZA

    9 dagar sedan

    Ömür İlyasi kaderini bile bile onünle evlendi şimdi neden kaderini değiştir diye ağliyor.🙄🙄🙄saçmali

  31. Ertuğrul Dündar

    Ertuğrul Dündar

    10 dagar sedan

    Alpaslan adamsın

  32. Saim Tatar

    Saim Tatar

    10 dagar sedan

    Şimdi benim anlamadığım ömür ilk kez böyle seyler yasıyor gibi davranıyor saçma abileri zaten aynı hayatı yaşıyor birincisi. İkincisi ömüre İlyas başta dediki hayatım böyle kabul etti ayrılacaklar o belli oldu :)

  33. Cihat Sarsılmaz

    Cihat Sarsılmaz

    11 dagar sedan

    Harbiden Yaman Hızır dahil kimseden korkmuyor

  34. Надя Гламидинова

    Надя Гламидинова

    11 dagar sedan

    Бисмила рахман ирайим 🤲, так мне нравится етот наш зять 💋💋💋💋

  35. yakup yilmaz

    yakup yilmaz

    11 dagar sedan

    O değilde ilyas nasıl makas aldı yanağından adamsın 😂🤣😁

  36. Mahire Alekberova

    Mahire Alekberova

    12 dagar sedan

    Q1

  37. Üzeyir Bayramov Rusiya Sankt-peterburq

    Üzeyir Bayramov Rusiya Sankt-peterburq

    12 dagar sedan

    Şu Yavuz hakkatan çok güzel bir karaktef

  38. melek melek

    melek melek

    12 dagar sedan

    1:15 sibosssssss😅😅😅😅😅😅

  39. 1453 Ottoman Empire

    1453 Ottoman Empire

    12 dagar sedan

    Yaman yakismaya Basladi diziye

  40. Naime Demir

    Naime Demir

    12 dagar sedan

    Enişte saç sakalmi boyamış

  41. Bilgin Taşdemir

    Bilgin Taşdemir

    13 dagar sedan

    Alparslan alışmış adam başı 3 kurşun sıkmaya 😂

  42. Iranur Kervan

    Iranur Kervan

    13 dagar sedan

    Hızır ali ve dideme daha çok sahne gelsin bide evlensinler artik o bölümüde görelim

  43. Marat Pussurmanov

    Marat Pussurmanov

    13 dagar sedan

    ne guzel, fazla gozune bakip, makamdan alip, vir vir konusmadan işi halleden Ilyas ve Alparslan. bravo

  44. Yaver Mustafayev

    Yaver Mustafayev

    13 dagar sedan

    Bu Ilyasin derdi bitmedi.arkadaw

  45. иранец самарканский

    иранец самарканский

    14 dagar sedan

    En sevdiem dizi 🇺🇿🇮🇷

  46. tural nazar

    tural nazar

    14 dagar sedan

    Şu Hamdi baba ve Sekoya olunce guluyorum. Enişte de artik rahmetlik Mübecelin yerini almiş

  47. Руфат Гасанов

    Руфат Гасанов

    14 dagar sedan

    O kiz fizioteropisti yok edin diziden lutven .hic yakismiyor bu diziye, yilan yuzlu bu kiz 🦍

  48. Shauka Hodan

    Shauka Hodan

    14 dagar sedan

    Ömürü diziden gönderecekler yer yapıyorlar. Yerine alternatifini de buldular. Aynen Ceylanda oldugu gibi aynen Meryemde oldugu gibi. Dizi kendini tekrarliyor durmadan

  49. Cesur Gündüz

    Cesur Gündüz

    14 dagar sedan

    Onur Tan hocam sana sesleniyorum. Lütfen bu dedim konuşmasın ya... Süs mankeni olarak dursun.

  50. Muhammet Baran

    Muhammet Baran

    14 dagar sedan

    Bu diziye Erkan Petekkaya gelmesi şart hızırın dostu rolünde

  51. Osman Ziylan

    Osman Ziylan

    14 dagar sedan

    1:53:30

  52. Yasin Örseloğlu

    Yasin Örseloğlu

    15 dagar sedan

    Ordinaryüs hırsız hamdi baba der ki; insanları en mutlu anında soyacaksın ki peşine düşmesinler....😀😀😀😀

  53. arnavut kizi

    arnavut kizi

    15 dagar sedan

    Omur bu hareketleri yapmaz illa kari koca arasini acip hikaye uretmeyin ya

  54. Süleyman Baş

    Süleyman Baş

    15 dagar sedan

    Keşke ömür vurulsa

  55. Oğuzhan Sarıbaş

    Oğuzhan Sarıbaş

    15 dagar sedan

    Yavuzu kaçırıyorlar

  56. Pari Azadi

    Pari Azadi

    15 dagar sedan

    ❤️💕🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  57. Kasva Rufai.

    Kasva Rufai.

    15 dagar sedan

    İlyas , O zamana kadar güler yüz tatlı söz , sevgi saygı , başka bir şey istemiyorum senden tamam mı.

  58. Ali Ayan

    Ali Ayan

    15 dagar sedan

    Yavuz ile baharin yemek yedigi oteli bilenler varmi?

  59. Halil Kök

    Halil Kök

    15 dagar sedan

    Hamdi babaaaaa😀😀😀😀

  60. Remzi Yazıcı

    Remzi Yazıcı

    15 dagar sedan

    Uuygfxfkxjdvdbdndx

  61. Melike Ulusoy

    Melike Ulusoy

    15 dagar sedan

    Ay bu Ömür beni sıkmaya başladı.. evlenmeden önce biliyordu ilyasın ne iş yaptığını, ne bekliyordu ? Mıy mıy mıy 🤦‍♀️ izlemiyorum bile artık ömür ve ilyas sahnelerini, atlıyorum.

  62. Ece Narbayeva

    Ece Narbayeva

    15 dagar sedan

    Hayırdır abi fasıl mı var

  63. Slrer Erol

    Slrer Erol

    15 dagar sedan

    Şu 1:19.45 te çalınan müziğin ismini bilen var mı acaba

  64. Savaş DOĞANER

    Savaş DOĞANER

    15 dagar sedan

    Yamanın yakın adamları nerede lan kayboldular bir an da 🤣

  65. Mehmet Yildiz

    Mehmet Yildiz

    15 dagar sedan

    Hiim bu arada arkadaslar pinarda ilyaza yaziliyoo yani kasiniyo ilyazda hazir omurle tersken otelldede kaldilarki yakinlasip heran yapistirabilir aha bu dedimi de yazinbi tarafa insan piskolojiisi diyelim emin oln gardasiniza guvenin hadi aeoln

  66. Mehmet Yildiz

    Mehmet Yildiz

    16 dagar sedan

    Bu arada atkadaslar yaman korkmaz normalde coktan cikicaktida diziden sevildigi tutuldugu icin uzsttilar yaln sa yaln diyin arkadasslar ve gitgide dost oluyorlar ve yamnda iyi biri olcak ve reislerin yaninda olcsk bakinda gorun bi kardes var dedikeri yazdiklari cikti diceksiniz🤔😉😂 arti saglam kanaldan tiyolar geldi rahat olun dizinin icinden isim ve gerisi onemli deildr saygilar slm lar eskiyaa ailesii aeoln hosca ve saglikla kalin hadi ben kaçar......!!!

  67. Mehmet Yildiz

    Mehmet Yildiz

    16 dagar sedan

    Omur hanim kendiniz bilerek evlendiniz ilyasla mafya oldunu biliyodun ve ilk baslarda bn sana taktim seni elde edicem sen benimsin vazgecmicem diyodun ne oldu simdi 90 deil 190 derece donduya laa ciiik ciiik olmuyo ama biz sana hanim aga dedik senin bi seklin vardi var da niye boyle yapiyosun burdan bni duyuyosan don artik kararindan ve senariste diyorum yonetmen olmuyo boyle omur u eski haline dondr tm mi kardiiisss hadi eyv aeoln🤚 saygilar slm lar

  68. Mehmet ÇÖRTEN

    Mehmet ÇÖRTEN

    16 dagar sedan

    Ercaaan ercan bayılıyorum ilyasa

  69. rdam010ser

    rdam010ser

    16 dagar sedan

    Hele sukur alparslan cakirbeyline yakişan rolü verdiniz adam okadar bağlantı sahibiydi fos ciktiydi

  70. Sıradan bir insan

    Sıradan bir insan

    16 dagar sedan

    Mikail e ne oldu

  71. rdam010ser

    rdam010ser

    16 dagar sedan

    Ulan yavuz imana geldi kursun camdan girince

  72. Selçuk Saykal

    Selçuk Saykal

    16 dagar sedan

    Bu 190ıncı bölüm neden sayfaya girince yok arayınca çıkıyor??en son 189var sıralı bi şekilde

  73. Shenol Shaban

    Shenol Shaban

    16 dagar sedan

    Boyle hirsiz görmedim kaç devlet gezdim .bir taraftan çok kotü ama onun tarafida kyar di ye düşünuyor işi oyle

  74. Tarik Güngör

    Tarik Güngör

    16 dagar sedan

    HAMDI BABA,SEKO,YAMAN,YAVUZ AYNI DALTON KARDESLER GIBISINIZ🤣🤣🤣

  75. Firudin Nebiyev

    Firudin Nebiyev

    16 dagar sedan

    Ömür qetsin

  76. Elbey Veliyev

    Elbey Veliyev

    16 dagar sedan

    Alpaslan Çakır Beyli ❤❤❤

  77. Songul Akkurt

    Songul Akkurt

    16 dagar sedan

    Şu arpaslada kendini saklamasın artık yürüdüğünü söylesin pınarda o evden gitsin artık böyle devam ederse ömürle ilyasın arası açılıcak çakırbeylilerle façalıları hiç düşünemiyorum baharla pınara bir son verin ikiside gıcık baharla ömür yakın arkadaştı ama bahar arkadaşını pınara karşı hiç savunmuyor

  78. Hakan Koçer

    Hakan Koçer

    16 dagar sedan

    inanç ve fikir özgürlüğünün olduğu bir ülkede Halis bayancuk hoca kendi inanç ve esaslarını anlattığı için 3000 gündür cezaevinde tekli hücrede hapsediliyor. Zulme sessiz kalırsan zulüm seni de içine alır.

  79. Bir Düşün Sadece

    Bir Düşün Sadece

    16 dagar sedan

    1:48:16 ilk defa dizi de camdan çekim ekibini gördüm..

  80. Zuleyha Yagmur

    Zuleyha Yagmur

    16 dagar sedan

    Ne saçma filmler çekirsiniz

  81. 0000

    0000

    16 dagar sedan

    Behzat bu bolumde yamana hirsizin ogku diyor diziye girdiği zamabda ilyasta behzata hırsızlar çetesi diyordu 😂 onlarda hırsızlıkla meşgul bi aileydi

  82. Mehmet Demir

    Mehmet Demir

    16 dagar sedan

    Behzat efendi Yamana hırsızın oğlu diyor hah sen zamanında az hırsızlık yapmadın facalilar

  83. Zuleyha Yagmur

    Zuleyha Yagmur

    16 dagar sedan

    Eşkıya dünyaya hükümdar olmaz ne nefret ediyorum bu filmden bi final etmediniz

  84. Cihat ÇELEBİ

    Cihat ÇELEBİ

    16 dagar sedan

    Yahu izleyiciyi bu kadar da aptal yerine koymayın. Alpaslan sonda gelip 8 kişiyi vuruyor, bir tanesi elini silaha atmıyor. Cakirbeyliler le çatısan adamlar ne biçim tim. Bunlar hiç mi atış talimi yapmamış. Vallahi sokaklardan toplasan emekli amcaları illa ki biri denk getirir mermiyi. Bu kadar da saçmalık olmaz yahu. Cüneyt abi bile filmlerinde yara alıyordu. Bunlar kurşun geçirmez cakirbeyliler. Hazır hiziri ilyasi almışken o an sıkmazlar, lakin bizimkiler direk sıkarlar soru bile sormadan. Yaman Bey seni seviyoruz.

  85. Serpil Savaşkan

    Serpil Savaşkan

    16 dagar sedan

    Muhteşem bir bölüm daha. Yaman sakın çıkmasın uzun uzun kalsın dizide. Çook seviyoruzzz

  86. Miray Kasar

    Miray Kasar

    16 dagar sedan

    Sakın Ömürü diziden çıkarmayın Pınarla asla yakışmıyorlar senarist duy sesimizi

  87. Murat Dogan

    Murat Dogan

    16 dagar sedan

    Cidden her izledimde omurden nefret edmeye basladim ya iycene gicik bise olmaya baslado ya eski omur olsun yada isak tecavuz edop oldursun omuru

  88. Semed Kerimli

    Semed Kerimli

    16 dagar sedan

    Didem,Emine,ömür gic çekilmiyo

  89. Kadri İlhan

    Kadri İlhan

    16 dagar sedan

    Bu ömür saçmalamaya başladı sanki ilyasla parkta tanıştı boş boş konuşuyor itici olmaya başladı senarist çık bu durumdan

  90. nothing available

    nothing available

    16 dagar sedan

    1:13:10 Abuzer Kömürcü :)

  91. Halil Ararat

    Halil Ararat

    17 dagar sedan

    39:38 Gece kahvaltı yapan Koca Yürekli İnsanlar

  92. ARDA BAYRAM

    ARDA BAYRAM

    17 dagar sedan

    Çok iyi

  93. Ertugrul koca

    Ertugrul koca

    17 dagar sedan

    Bu bölüm bir baska güzel idi Vatana Devlete ihanet eden birgün o ihanetin bedelini Devlet kursun olarak ödetir.

  94. arda Gem

    arda Gem

    17 dagar sedan

    Yeterin artık eşkiya dünyaya Ükümdar olmaz ı Bitirin Artık yeter içimiz şişti

  95. y e

    y e

    17 dagar sedan

    Bu arada haşmet le Tipi'ye ne oldu bu bölüm yoktular? Koronayamı yakalandılar yoksa? 😕

    • Феруза Пазилжанова

      Феруза Пазилжанова

      3 dagar sedan

      Onlar anqaraya gitmisler

  96. y e

    y e

    17 dagar sedan

    Bu Ömür'ün gidelim buralardan demeleri bıktırdır artık... sanki evlenmeden önce Ilyas masa başı memurduda, evlendikten sonra Reis oldu 🤦‍♂️😒

  97. Sevinc Rzayeva

    Sevinc Rzayeva

    17 dagar sedan

    👍👍👍

  98. Gokhan Tahsin

    Gokhan Tahsin

    17 dagar sedan

    son sahne çok ucuz amatörce oldu. Bekleyen adamlar ateş etsin de ölelim diye bekliyor diğerleri de silah seslerini duymamış gibi rahatlar onlar da Alpaslanın gelip sıkmasını bekliyolar

  99. Nurlan Islamov

    Nurlan Islamov

    17 dagar sedan

    Amma Kanuni Ismet Butulkani havada cox yaxsi vurdu cox celd reaksiya verir ehsen👏👏👏

  100. Nurlan Islamov

    Nurlan Islamov

    17 dagar sedan

    Yaman Behzati yaxsi ezdi yumruqla ve onu Gulle atilarken olumden qurtardi ve bir hereketle dedi ki akilli ol. Yaman Behzata guzel bir ayar cekti 👏👏👏👏 Onsuzda Behzatla hasmetden zehlem gedir ikisininde uzunden zehrimar yagir ele bil milletin bunlara borcu var😏😏😏

Nästa